System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zarządzenie Nr 37/2011 Wójta Gminy Osina z dnia 31 sierpnia 2011 r. zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Osina.
Zarządzenie Nr 37/2011
Wójta Gminy Osina
z dnia 31 sierpnia 2011 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Osina.
Na podstawie art. 33 ust. 2 oraz art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia
8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu Nr 82/2007 Wójta Gminy Osina z dnia 31 grudnia 2007 r.
w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Osina wprowadza się następujące zmiany:
-
w § 6 ust. 1 pkt 2 lit. a) otrzymuje brzmienie:
„a) Referat finansowo-budżetowy, w skład którego wchodzą następujące stanowiska pracy:
- stanowisko pracy ds. księgowości finansowo-budżetowej - „Fn-I”,
- stanowisko pracy ds. podatków i opłat - „Fn-II”,
- stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej, egzekucji i płac - „Fn - III”,
- stanowisko pracy ds. księgowości finansowo-budżetowej - „Fn - IV””,
-
w § 6 ust. 1 pkt 2 lit. f) otrzymuje brzmienie:
„f) Stanowisko pracy ds. budownictwa, inwestycji, gospodarki komunalnej i zamówień publicznych - „BI””,
-
w § 6 ust. 1 pkt 2 po lit. f) dodaje się lit. fa) w brzmieniu:
„fa) Stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego - „PP””,
-
§ 7 otrzymuje brzmienie:
„§ 7. 1. W Urzędzie tworzy się Pion Ochrony Informacji Niejawnych (POIN).
2. W skład POIN wchodzi:
-
pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych - „PO”;
-
kierownik kancelarii tajnej - inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego -- „KKT;
-
administrator systemu teleinformatycznego -„AST”.”
-
w § 14 ust. 2 pkt 1 skreśla się lit. l)
-
w § 15 ust. 2 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) opracowywanie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie oraz stosownych projektów zarządzeń;”
-
w § 17 po punkcie 24 dodaje się punkt 25 w brzmieniu:
„prowadzenie ewidencji zgłoszeń pracowników na szkolenia.”
-
w § 18 pkt 2 lit. g) otrzymuje brzmienie:
„g) prowadzenie spraw wojskowych - uczestnictwo w kwalifikacji wojskowej,”
-
w § 19 pkt 2 po lit. m) dodaje się lit. ma) w brzmieniu:
„ma) prowadzenie centralnego rejestru upoważnień i pełnomocnictw,”
-
w § 20 pkt 1 lit. b) otrzymuje brzmienie:
„b) prowadzenie rejestru zarządzeń i decyzji wójta,”
-
w § 21 po punkcie 4 dodaje się pkt 5 w brzmieniu:
„5) współpraca z organizacjami pozarządowymi.”,
-
§ 22 otrzymuje brzmienie:
„§ 22. Do zadań stanowiska pracy ds. budownictwa, inwestycji, gospodarki komunalnej i zamówień publicznych należy:
1) w zakresie budownictwa, inwestycji i gospodarki komunalnej:
-
prowadzenie spraw wynikających z ustawy prawo budowlane, należących do kompetencji Gminy,
-
prowadzenie nadzoru technicznego nad realizowanymi przez Gminę inwestycjami i remontami,
-
uczestnictwo w odbiorach technicznych inwestycji i remontów,
-
opracowywanie materiałów niezbędnych do rozliczenia finansowego inwestycji i remontów w tym: określenie wartości wykonanej inwestycji i remontu oraz przygotowanie dokumentów przejęcia środka trwałego (OT) i przekazania środka trwałego (PT),
-
prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem inwestycji ukończonych do eksploatacji i zarządzania właściwym jednostkom organizacyjnym,
-
prowadzenie działań w zakresie zapobiegania nadzwyczajnym zagrożeniom środowiska przy współpracy ze stanowiskiem ds. Zarządzania Kryzysowego,
-
prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych, remontów i modernizacji mienia gminnego,
-
zapewnienie funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej oraz nadzór nad ich eksploatacją i remontami (wodociągi, kanalizacja, drogi, oczyszczalnie, energia, telefonizacja, oświetlenie uliczne),
-
przygotowanie dokumentacji technicznej potrzebnej do uzyskania środków zewnętrznych,
2) w zakresie zamówień publicznych:
-
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz dokumentacji,
-
opiniowanie przedłożonych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w trybie innym niż przetarg nieograniczony lub ograniczony,
-
nadzór nad prawidłowością przeprowadzania wybranej procedury udzielania zamówienia,
-
sporządzanie okresowych informacji dot. udzielanych zamówień,
-
prowadzenie wewnętrznych szkoleń oraz udzielanie pracownikom pomocy z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
udział w kontroli jednostek organizacyjnych w zakresie prawidłowości stosowania przepisów o zamówieniach publicznych.
-
po § 22 dodaje się § 22a w brzmieniu:
„§ 22a. Do zadań stanowiska pracy ds. planowania przestrzennego należy:
1) w zakresie budownictwa i gospodarki komunalnej:
-
współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego,
-
gromadzenie dokumentacji technicznej oraz zlecanie okresowych przeglądów technicznych administrowanych budynków (książki obiektów wraz z załącznikami),
-
realizacja zadań zawiązanych z ochroną zabytków
-
realizacja zadań własnych Gminy wynikających z ustawy prawo energetyczne,
-
wyrażanie zgody na dysponowanie nieruchomościami na cele budowlane w zakresie nieruchomości drogowych,
2) w zakresie planowania przestrzennego:
-
prowadzenie spraw z zakresu zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz wydawanie odpisów i wyrysów,
-
prowadzenie oraz koordynacja prac związanych ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy,
-
przechowywanie oryginałów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w tym uchylonych i nie obowiązujących oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy,
-
prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o sporządzenie lub zmianę planu wraz ze skutkami ekonomicznymi na etapie projektów,
-
opiniowanie projektów podziałów nieruchomości pod kątem ich zgodności z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego , decyzjami o warunkach zabudowy oraz z przepisami odrębnymi,
-
prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych dotyczących ustalenia warunków zabudowy,
-
prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
-
przygotowanie projektów decyzji administracyjnych stwierdzających wygaśnięcie wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w związku z wejściem w życie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian w przypadkach przewidzianych przez prawo,
-
przygotowanie projektów decyzji administracyjnych stwierdzających za zgodą strony przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby,
-
wydawanie zaświadczeń w sprawach różnych związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym,
-
analizowanie i diagnozowanie procesów urbanistycznych i budowlanych na obszarze Gminy,
-
opracowywanie projektów programów gospodarczych w tym wykonywanie prac studialnych i prognostycznych;
3) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prac społecznie użytecznych na mocy orzeczenia sądu.
-
w § 26 po punkcie 18 dodaje się pkt 19 w brzmieniu:
„19) współpraca ze stanowiskiem ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej”.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 października 2011 r.
Wójt
Krzysztof Szwedo
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Emilian Pisarek | 18-10-2011 15:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 31-08-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | Emilian Pisarek | 18-10-2011 15:27 |